Thursday, March 31, 2011

Tunang, tunang, tunang. (Part 2)

Assalamualaikum wbt korang.

Cam ner korang hari nih? Sehat? hehehe
Aku malas nak membebel lar hari nih.
Nak bagi korang tengok gambar jek.
Leh kan???
Yeay!! Gambar dari photographer rasmi dah dapat.
Cuma aku malas gila kot nak edit-edit nih.
Kalo ada pun yang aku rasa cantik aku edit.
hehehe




Photog suh wat muka mengharap.
Ada muka mengharap ker nih?
Muka nervous adalah. 


Pelamin Do It Myself dan atas bantuan my 2nd sista.
Sila angkat keyboard kalo korang rasa ianya CANTIK!!
Tapi seyes aku kurang sikit puas hati sebab tak cukup kain. 
But semua orang yang datang ingat aku hired orang untuk buat semua nih.


Sila jangan zoom part perut or pinggang.
Nanti aku takut korang jelus.
hahaha.
See, pinggang ramping aku tuh.
Sampai kena kancing tambahan supaya dia tak longgar.
Menunggu rombongan yang tak kunjung tiba.
Dalam dada hanya Allah jek yang tahu.



Masa nih actually aku dah teringat nak buat props iaitu sekeping kertas yang tertulis,
"I'm engaged"
Tapi hambek ko, sibuk sangat sampai terlupa.


Time nih nak kuo duk kat mini pelamin.
Cuak siut.
Sampai aku cakap kat Ibu aku.
"Tak keluar boleh tak?"



Tengok mulut aku.
Membebel pe ntah.


Tengok tuh, semua orang senyum2 tengok aku. 
Malu beb.
Tunduk sebab melintas depan mak mertuaku.
Kerimpingnya aku!


Bila dah duduk depan tuh.
Aku relax sket.
Tapi aku tak keruan jugak.


See, senyuman nenek dia. 
Comel kan.
:)




Nota Cinta:: Nanti aku sambung Part 3 ek. Aku mahu balik. huhuhu. 

No comments: