Wednesday, March 16, 2011

Second blog!!! Love story blog??!!

Assalamualaikum wbt.

Second Blog? hehehe. Menyampah lar buat-buat belog kedua nih. Eh you tolong sikit yer. Bukan nak menggatal atau menggedix buat second blog nih. Tapi second belog nih adalah luahan cinta kami. Cerita cinta kami.

Nak follow, silakan. Tak nak sudey. hohoho. Second belog nih saya nak sempoi-sempoi sikit. Tapi mesti ada romantik-romatik ler. Dah cerita cinta. If tak suka you all boleh kelik butang pangkah kat atas tuh. Tak da paksaan untuk you all baca blog cintan cintun nih.


Kenapa second belog? Okey, okey. Dari tadi nak bagi tahu. Sebelum nih dah ada belog nih KLIK SINI. So, mesti dah sayang gile dekat belog tuh sebab dah bagi earning nuffnang juta. Erk, juta-juta rupiah jek. Tetiba dalam bulan lepas belog tuh kena serang malware. Kuciwa. Hancus. Mood nak berbelogging jadi kosong. Padahal dalam kepala otak banyak gila menda yang nak di tulis. Orang nak masuk pun takut-takut. Yelah, mestilah takut. Ada malware tuh. Spesies adik beradik tuperware gitu. hahaha. Tapi yang pasti binatang bernama MALWARE itu sangat berbahaya kepada komputer-komputer dan laptop-laptop anda.


Saya tak salahkan sesiapa yang hantar malware tuh. Dah nak jadik minah oi. Nak buek macam mano. Di shortkan cercite. Ada seorang akak nih yang willing nak tolong remove binatang malware tuh dari belog i. I pun dengan rela bagi password and email untuk dia tolong mana yang patut. So, kita tengok ler dalam sehari dua nih ada tak perubahan. Kalau tak ada jugak memang bukan nasib aku lar kan.


Nota Cinta:: Akan menulis mengenai cerita cinta kami dari awal kami bercerita sehingga sekarang. Nantikan. <3

No comments: