Friday, March 25, 2011

Jubah Chiffon Cantik Dekat Sini!!!

Assalamualaikum wbt.


Jubah nikah, erk tak semestinya untuk nikah yer. Untuk pergi dinner pun bleh. Untuk pergi kerja kahwin pun bleh. No hal lah. Cuma saya tertarik dengan Jubah nih untuk di pakai pada hari pernikahan saya. Insya Allah...


Nak tahu dekat mane leh dapat jubah cantik macam kat post saya sebelum nih.

http://ainsyirahcollectiononlineshopping.blogspot.com/2011/02/jubah-kaftan-mac.html

Yang link atas nih jubah dia harga RM 200.00. Tapi cantik-cantik sokmo. Saya jadik rambang mata! Encik Tunang, saya nak yang itu, eh yang ini, yang itu macam cantik sket, bukan yang tuh lagi cantik. Hahaha. Jangan dia malas nak layan saya nanti sudah lah.


http://muslimah-fashionista.blogspot.com/2011/02/pre-order-jubah.html

Yang link atas nih jubah dia RM 150.00. Cantik-cantik jugak. Saya mula confuse nak buat keputusan kaler apa untuk pernikahan. Uwaaaa. Tolong.....



Nota Cinta :: Bila nak beli baju nikah nih Encik Tunang?? :P



credit to GOOGLE

No comments: