Friday, June 24, 2011

Ampun Buk!!!!

Assamualaikum wbt readers !


Entah-entah readers aku dah larik sebab dah berbulan aku tak hupdate blog ! AMPUN BUK. Ampun ya!

Untuk pengetahuan korang, aku dah berhenti kerja. Kerja aku sekarang adalah makan tidur sahaja. hehhe. Sekarang aku bebas dari bebelan bos, bebas dari paksaan yang suh aku siapkan keje yang impossible leh siap. hahaha. Tapi cuma poket aje kureng lar sebab kena mintak sedekah baru dapat. huhuh.

Aku tengah sibuk dengan projek kuih raya aku sekarang nih. Korang nak tempah. Meh ler. Amat di alu-alukan. Nanti kalau aku sempat aku upload kuih nyer pe yer. Ha ambek ko. berterabur ayat aku sejak tak berblogging nih. Bersepai. hikhik.

Pape pun aku still sayang kat blog nih. Wat pe aku buat kalau aku tak nak hupdate. Cuma masa aku tak berapa mengizinkan sekarang. Bussinesswomen ler kata kan. Ahakz.


Nota Cinta:: pssssst, persiapan perkahwinan dalam proses. Senyum lebar-lebar. :)

No comments: