Sunday, December 11, 2011

61 hari lagi......

Assalamualaikum wbt.

Tengah menghitung hari sekarang nih cik Aqma ye. Sabar jek la. Kalau bertanya pasal preparation pasti saya akan jawab biasa-biasa saje. Sebab pe? Sebab projek (kerja) yang tengah running dan kena capai target untuk hujung tahun ni.

Dengan tidur tak cukup. Makan entah ke mana. Diri yang terurus. Aduhai. Jangan nanti atas pelamin bermata panda sudah lah. Walaupun en tunang cakap comel pe mata panda. Kalau kat panda memang la comel. Tapi kalau kat saya kan tak comel.

Mula-mula memang rasa nak hired wedding planner je tapi saya ni cerewet tahap gila-gila la. Tak sanggup kot nak tengok orang lain prepare untuk majlis saya. Saya nak saya puas hati dengan majlis saya sendiri.


Lagi 61 hari. Sekejap jek 61 hari tuh. Huhuhu. Cuak.......



Nota cinta:: Tak sabar nak solat berjemaah dengan suami.
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: