Saturday, July 16, 2011

My Mekhael, anak teruna yang suka mengurut Ibu!

Assalamualaikum wbt. 

Haip, haip. Kita lari topik dari alam pernikahan dan perkahwinan jap k. Nak cerita pasal anak teruna aku yang sorang nih. Dak demux. Tapi sekarang dah kurus sikit sebab dia demam hari tuh. Siap bersin-bersin bagai ko tahu. Plus dengan sesak nafas lagi. Punya lar mummy dia risau nak mati pasal dia. Yelah, kesayangan i tu tau. Kalo dia sakit, asyik duk umah dan tidur aje. Dah tuh tidur dekat atas katil siap nak pasang kipas. Bukan main demand lagi ko tau. Haish.

Erk, sebelum tuh bagi korang yang tak tahu mekhael tuh kucing kesayangan pemberian en tunang okey. Sebab tuh sayang. Dah tak sayang en tunang macam sayang kucing tuh, hahaha. Gurau jek. Mahu kena bedal nanti.

Ni ha nak tunjuk korang mekhael urut Ibu. Sangat jeles bila dia suka urut Mak Tok (Ibu) dari Mummy dia. Menci Taw!

video
see, mane tak suka urut badan Mak Tok.
badan Mak Tok kan berlemak.
Cube tengok badan mummy ko. 
Tulang ajo. Ko ade?

Pernah la sekali dia urut aku. Tapi memang syok siot dia urut. Dah ler dia berat kan. Berasa beb. Senang cte tak payah susah-susah keluar duit nak buat urutan thai, Mekhael kan ada. Tapi bila datang mood rajin dia jek la. Time malas tak da maknanya. Haip!


Nota Cinta:: Aku sayang kamu Mekhael. psssst: biar daddy jeles. ahaks. 



1 comment:

anaztasias nora aira said...

comel ehehhe :)org mana ni?

nora
http://norapurplebridez.blogspot.com